In a major setback to Sakshi Television, owned by YSR Congress president Y.S Jagan Mohan Reddy, News Broadcasting Standards Authority (NBSA) has found fault with the news channel and fined Rs 1 Lakh for telecasting a “flawed, one-sided and misleading story” on Nalsar University girl students. 
Acting against their complaint, NBSA has investigated the matter and found fault with Sakshi TV which is the member of NBA. NBSA directed Sakshi TV to pay Rs 1 Lakh as penalty and asked the channel to run an apology in its scrolling for continuous three days- January 15,16 and 17. 
The full story on Gulte is HERE. Hat-tip to Legally India.
Lawctopus had carried a piece on the incident on April 21 HERE.
SHARE

Get Lawctopus' posts in your inbox!

I am the Admin of Lawctopus. I am for law students, of law students and by law students. I am Torts and Contracts and moots and internships. I am your boyfriend! And your girlfriend too! Mentor. Friend. Junior. Senior. I am the footnote in your research paper. Foreword in your life. The jugaad for your internship. The side gig which earns you bucks. I am Maggi. Pocket money too.

Comment via Wordpress

Please enter your comment!
Please enter your name here